Середа, 20.03.2019, 14:21
| RSS
Сайт  управління освіти, 
сім'ї, молоді та спорту
Волноваської РДА

Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 406
Статистика

Онлайн всього: 23
Гостей: 23
Користувачів: 0
Форма входу

Дошка оголошень

Головна » Дошка оголошень » Для керівників навчальних закладів

У категорії оголошень: 172
Показано оголошень: 41-60
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 8 9 »


Сортувати по: Даті

Про проведення ІІ туру громадського огляду умов утримання, навчання, оздоровлення та соціального захисту неповнолітніх пільгової категорії.

Для керівників навчальних закладів | Переглядів: 12 | Дата: 13.03.2019 | Коментарі (0)

 
Терміново! До 14.00 год. 13 березня заповнити таблицю.О. Жданова

До уваги заступників директорів з виховної роботи! 14.03.2019 року о 8.30 ( БДЮТ)  семінар-практикум за темою "Протидія булінгу в дитячому середовищі: причини і наслідки його подолання». мати з собою бейджик.


До уваги заступників директорів з В.Р. Скеровуємо лист МОНУ про проведення 22 березня в закладах освіти Всесвітнього дня води. Провести виховні заходи та\або уроки присвячені Всесвітньому дню води.


До уваги директорів та заступників директорів з НВР ЗНЗ та ПНЗ!

         Згідно листа Донецького обласного дитячо-молодіжного центру, до Міжнародного дня боротьби за права жінок, запрошуємо взяти участь у обласному он-лайн конкурсі листівок «Моїм чарівним жінкам» згідно положення (додається).

         Заявки на участь просимо надсилати на електронну адресу:

projects.dodmc@donmolod.gov.ua  та  volnovddut@ukr.net

 

 

Контактна особа : Гуляєва Наталя Миколаївна – 066-282-74-33


Результати вибору підручників для учнів 2 класу (додається)


Увага! Атестаційні листи!

Під час перевірки атестаційних листів було виявлено ряд порушень. Просимо звернути увагу на зауваження,  виправити недоліки та підписані надати до каб 404. Бутенко Н.


НЕ НАДІСЛАЛИ   ЗАПОВНЕНІ РЕЄСТРИ ВОГНЕГАСНИКІВ: ВОЛНОВАХА 4, СТАРОГНАТІВКА,  ХЛІБОДАРІВКА,НОВОГНАТІВКА, БЛАГОДАТНЕ,  БУГАС, ДДЮТ

 Надсилати на ел.пошту ohoronapraciyo@ukr.net


Наголошуємо:

1. Конкурс підручників для учнів 6 та 11 класів (II етап) та замовлення підручників відбуватимуться одночасно.

2. Заклади освіти разом з основним підручником роблять вибір альтернативних на випадок, якщо обрані підручники через малу кількість замовлення не друкуватимуться за державні кошти. У цьому разі заклади освіти отримають альтернативний підручник.

3. Рішення щодо вибору підручників затверджується педагогічною радою та оприлюднюється до 24 березня 2019 рокуна сайті закладу освіти (у разі його відсутності - на сайті органу управління освітою),

4. Будь-яка зміна вибору закладом освіти автора підручника не допускається. Кожний факт зміни вибору розглядатиметься на Колегії МОН України.

5. Кількість примірників кожного з підручників має відповідати реальному вибору ЗЗСО, ЗПТО та ЗВО і визначається як фактична кількість учнів у 5 та        10 класах  та кількість учителів, які викладають у 5 та 10 класах даного закладу освіти у 2018/2019 навчальному році, ураховуючи вибраний рівень у 10 класі  (рівень стандарту чи профільний рівень, стандарт + профіль = контингент). Резерв 20% замовлення підручників буде створюватися в автоматичному режимі.

6. Опорні ЗЗСО оформлюють вибір електронних версій оригінал-макетів підручників у тому числі й для своїх філій.

7. Керівники закладів освіти несуть персональну відповідальність за достовірність результатів вибору підручників та своєчасність їх оформлення.

8. Спеціальна форма вибору підручників заповнюється у програмі «КУРС: Школа» (Курс: Сайт для ЗПТО та ЗВО) та надсилається на портал ІСУО (ДІСО) до 24 березня 2019 року. У випадку допущення помилок під час заповнення форми заклад освіти має можливість до 24 березня 2019 року надіслати повторно форму на портал ІСУО (ДІСО) без погодження з ІМ ЗО.

9. До 18 березня 2019 року заклади освіти передають результати вибору проектів підручників за фрагментами електронних версій їх оригінал-макетів з кожної назви підручника в паперовому та електронному вигляді (excel-формат)  на e_jdanova@ukr.net.О.Жданова


До уваги керівників ЗЗСО! Лист ДонІППО "Про проведення моніторингу стану викладання предметів "Фізична культура" і "Захист Вітчизни" у загальноосвітніх закладах області" (додається). Просимо ознайомитись і підготуватись відповідно до рекомендацій. О.Шахматова


Директорам шкіл, заступникам директорів з виховної роботи, педагогам-організаторам шкіл району

 

Запрошуємо взяти участь у виставці-конкурсі пасхального аранжування «Благовіст» (умови додаються)

 

Звіти про проведення шкільної виставки надіслати до 20.04.19 на електронну адресу Донського ЕНЦ: denc_donskoe@ukr.net

Контактна особа:

Шульгіна Валентина Олександрівна, директор Донського ЕНЦ,

тел.. 0958782532

Литвин Ірина Петрівна, методист Донського ЕНЦ,

 тел.. 0502139400


Районний етап Всеукраїнського  конкурсу  колективів екологічної просвіти «Земля – наш спільний дім», який був запланован на 12. 03. переноситься на 13 березня 2019 р.  ( БДЮТ (9.00)


До уваги керівників ЗЗСО! Протягом березня-травня 2019 року в ЗЗСО району проводиться моніторинг стану викладання предметів "Фізична культура" і "Захист Вітчизни". До 15.03.2019 (16-00) необхідно вчителям заповнити такі форми:

- якісний склад педагогів, які викладають предмет «Фізична культура»
https://goo.gl/forms/3gwPZXhCOgyEgB992

- якісний склад педагогів, які викладають предмет «Захист Вітчизни» та медико-санітарну підготовку
https://goo.gl/forms/EiVo9YFUb1lX8Mxx1

- якісний склад педагогів, які викладають предмет «Фізична культура» у 1-4 класах
https://goo.gl/forms/g9EFfjXsoJuCAgEA2

Також до 15.03.2019 (16-00) необхідно заповнити таблиці (додаються) та надіслати на shakhmatova1979@ukr.net. О.Шахматова


Просимо Вас звернути увагу на стан прилеглих територій та організувати роботу по благоустрою протягом тижня Н.Прокопова


З метою своєчасного оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2019 року, Вам необхідно сформувати базу даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та надіслати в термін до 15.03.2019 року на електрону адресу управління соціального захисту населення райдержадміністрації 03197227@mail.gov.ua, з подальшим паперовим підтвердженням, конт.тел.0662532681. (форми для заповненння додаються). Лариса Колле.


До уваги вчителів суспільних дисциплін!

Доводимо до вашого відома, що на сайті Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти розміщено інформаційно-методичний дайджест пам’ятних дат. URL: http://chrondaty.blogspot.com/. Просимо всіх охочих учителів суспільних дисциплін долучитися до надання сценаріїв заходів історичної тематики, проведених протягом лютого 2019 р. Матеріали потрібно надіслати до 13.03.2019 р. на електронну пошту: olga_medvedeva86@ukr.net    О.Медведєва


Чекаємо інформацію про заходи у закладах освіти району з 11.03.2019 року по 15.03.2019 року округу №1, №2 для сайту райдержадміністрації, облдержадміністрації та управління ОСМС. Інформацію можна надавати на електронну адресу: y.s.80@ukr.net, або самостійно додати до нашої сторінки Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту у мережі facebook. Ю.Шилова


До уваги керівників ЗЗСО!

Супервізії 12.03 та 13.03.2019 для учасників тренінгів в рамках проекту "Посилення стійкості громад, постраждалих від конфлікту на сході України біля контактної лінії" Списки додаються      О.Медведєва


До уваги керівників ЗЗСО!  Прошу сприяти участі вчителів в  Web-Gallery «Кращий учитель технологій». Умови  додаються.


З метою формування банку даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, надати до управління соціального захисту населення райдержадміністрації в термін до 15 березня 2019 року надіслані раніше дод.1.1 (форма ведення банку та бази даних дітей) та дод 2.1. (форма відомостей для внесення банку даних дітей),.Звертаємо увагу, що дод.2.1 подається з обов’язковим паперовим підтвердженням з підписом та печаткою установи. Відповідальна особа Колле Лариса 0662532681

 

 



Пошук
Друзі сайту
Сайт методиста ІМЦ Левітової О.М.

Блог "На допомогу вчителю НУШ"