Понеділок, 24.07.2017, 15:45
| RSS
Сайт відділу освіти
Волноваської РДА

Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 345
Статистика

Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0
Форма входу

Районна ПМПК

                                                                                                                                                              
                                                                                                           
        Завідувач районної ПМПК
                  Бельдєй Ірина Миколаївна
 irinabeldei@ukr.net
  т:0509573552,  
Консультант -дефектолог (логопед)

Клименко Ольга Олександрівна т:0990474770 

Графік роботи логопеда:
вівторок з 8.00 до 17.00 (перерва з 12.00 до 13.00), четвер з 15.00 до 17.00 у Волноваському ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 каб.124
 
                                                         

Волноваська районна психолого – медико – педагогічна консультація (далі РПМПК) створена при інформаційно-методичному центрі відділу освіти Волноваської районної держадміністрації у 2013 році. У своїй діяльності РПМПК керується «Положенням про Волноваську районну психолого – медико – педагогічну консультацію інформаційно-методичного центру відділу освіти Волноваської РДА», затвердженим наказом відділу освіти від 27.09.2013р. № 339.

Склад і організація роботи РПМПК

Для здійснення ефективної консультативно – діагностичної та методичної роботи РПМПК комплектується фахівцями.
          1. Завідуючий психолого – медико – педагогічної консультації

Бельдєй Ірина Миколаївна
          2. Консультанти:

• Секретар -  Тесля Ірина Олександрівна,

• Психолог -  Медведєва Ольга Сергіївна

  • Логопед-дефектолог Буйклі Ірина Олександрівна

 

На даний час РПМПК приймає дітей:

• з вадами слуху (глухих та слабочуючих);

• зору (сліпих та слабозорих);

• мовлення;

• розумово відсталих;

• з порушенням опорно – рухового апарату;

• з психоневрологічними захворюваннями;

• з затримкою психічного розвитку.

 

Основні завдання і зміст роботи

1.Провідними завданнями психолого – медико – педагогічної консультації є:

• Виявлення ;

• Облік;

• Діагностичне вивчення дітей віком до 18 років з вадами у психофізичному розвитку;

• Надання їм корекційно – розвивальної допомоги.

2. Найважливішим та відповідальним серед них є:

• Оцінювання потенційних можливостей дитини;

• Визначення адекватних умов її навчання, соціальної реабілітації і професійної підготовки.

3. В рамках здійснення своїх повноважень РПМПК проводить;

• Психолого – медико – педагогічного обстеження дітей з метою виявлення особливостей їх розвитку, встановлення діагнозу і визначення адекватних умов навчання та виховання.

• Своєчасне виявлення і облік дітей з вадами у розвитку різних категорій, які підлягають влаштуванню до спеціальних навчальних або лікувальних закладів для дітей і підлітків (як тих, які перебувають на обліку в дитячих медичних установах, так і з числа стійко невстигаючих учнів загальноосвітніх шкіл).

• Вдосконалення методів діагностики рівня розвитку дітей, адаптацію та впровадження інноваційних методик вивчення дітей.

• Створення банку даних про кількість дітей і підлітків з відхиленнями у розвитку.

• Підготовку пропозицій щодо розвитку мережі спеціальних навчальних закладів, підвищення ефективності навчання, виховання, корекційно – відновлювальної і лікувальної роботи з дітьми, які мають відхилення у розвитку.

• Надання консультативної і методичної допомоги батькам, працівникам соціально-психологічної служби, педпрацівникам ЗНЗ та ДНЗ.

• Організовує просвітницько – пропагандистську роботу з питань психології та дефектології для розвитку ініціативи і творчості серед працівників освіти, охорони здоров’я, батьків та дітей, підготовка та проведення конференцій, семінарів.

4. Висновок  (витяг з протоколу засідання)  психолого – медико – педагогічної консультації – це той основний документ, на підставі якого дитина навчається в межах свого індивідуального навчального плану, умови його здійснення, наприклад, удома, в логопедичній групі дошкільного навчального закладу, у школі, у навчально  –  реабілітаційному центрі тощо та отримує ще й корекційний, реабілітаційний, логопедичний компонент для оптимального оволодіння навчальним матеріалом. Він не є вердиктом про спеціальне навчання. Висновок носить рекомендаційний характер, остаточне рішення про форму навчання приймають батьки або особи, які їх замінюють, після того, як вони усвідомлять для себе її необхідність.

Діагностичне засідання – один із найскладніших видів роботи працівників РПМПК, тому процедура організації такого засідання строго визначена і має принципові правила :

1. Засідання відбувається колегіально (за наявності всіх необхідних фахівців).

2. Присутність батьків або осіб, що їх замінюють, обов’язкова.

3. Обстеження ґрунтується на даних попереднього обстеження дитини, відображених у  «Картці стану здоров’я та розвитку дитини».

4. Під час проведення діагностичного засідання здійснюється психолого – педагогічне вивчення дитини, на підставі якого і даних медичного обстеження оцінюються потенціальні можливості дитини у навчанні та соціально – трудовій адаптації.

5. Висновок РПМПК є рекомендаційним. Остаточне рішення про форму навчання приймають батьки або особи, що їх замінюють.

E-mail irinabeldei1981@mail.ua

 

 

 

 
   
   
   
   

 


Пошук
Календар
$Календарь$
Архів записів
Друзі сайту
Сайт методиста ІМЦ Левітової О.М.