П`ятниця, 26.04.2024, 06:00
| RSS
Сайт  управління освіти, 
сім'ї, молоді та спорту
Волноваської РДА

Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 465
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Дошка оголошень

Головна » Дошка оголошень » Для керівників навчальних закладів

У категорії оголошень: 309
Показано оголошень: 301-309
Сторінки: « 1 2 ... 14 15 16


Сортувати по: Даті

Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.

2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:

статут закладу освіти;

ліцензії на провадження освітньої діяльності;

сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти;

структура та органи управління закладу освіти;

кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;

освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;

територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти);

ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;

мова (мови) освітнього процесу;

наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);

матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);

напрями наукової та/або мистецької діяльності (для закладів вищої освіти);

наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання;

результати моніторингу якості освіти;

річний звіт про діяльність закладу освіти;

правила прийому до закладу освіти;

умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;

розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти;

перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;

правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти;

план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;

порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти;

порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування);

інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.

3. Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.

4. Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом.

5. Перелік додаткової інформації, обов’язкової для оприлюднення закладами освіти, може визначатися спеціальними законами.


Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_osvitu/statja-30.htm

Для керівників навчальних закладів | Переглядів: 260 | Дата: 08.05.2020 | Коментарі (0)

Шановні керівники ЗЗСО! Надаємо алгоритм дій "Як перевести вчителів-пенсіонерів на строкові трудові договори" (додається). С.Радченко


Доводимо до вашого відома, що з метою здійснення методичної підтримки педагогічних працівників закладів освіти області у період призупинення навчального процесу колективом Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти підготовлений збірник науково-методичних рекомендацій щодо організації виховання, навчання та розвитку учасників освітнього процесу під час карантину «Дистанційні технології в освіті».Збірник розміщено на сайті Донецького облІППО в розділі «Дистанційне навчання». Пряме посилання:  

https://ippo.dn.ua/index.php/dystantsiine-navchannia/dystantsiina-osvita-ditei  Ю. Шилова


Для ознайомлення та врахування в роботі лист департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації від 20.03.2020 №801/0/161-20/01-25 "Про імплементацію статті 5 Закону України "Про повну загальну середню освіту" (додається). Ю.Шилова


Для ознайомлення та відповідного реагування лист КНП “ВОЛНОВАСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ВОЛНОВАСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ” про АЛГОРИТМ ДЛЯ ПАЦІЄНТА (додається). Н.Прокопова


Звернути увагу на новий Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України (додається) під час заповнення лікарняних листів. Н.Прокопова, Г.Циганова


До уваги УСІХ керівників закладів! Просимо уважно ознайомитися з листом УОСМС та своєчасно надати відповідну інформацію (архів додається).
Лариса Ольховська, головний спеціаліст УОСМС Волноваської РДА, 0506426202

Для ознайомлення та використання в роботі "Послідовність впровадження постійно діючих процедур заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) та документація що буде розроблена" (лист та відео додаються). Л.Ольховська


Зверніть увагу! У разі необхідності отримання ліцензійного ключа або логіну та паролю для роботи з електронною базою даних ІСУО скористайтеся  шаблоном заявки на отримання ключів Додаток 1, який потрібно надіслати  на електронну адресу технічної підтримки та обслуговування єдиної електронно бази ІСУО, Шилова Ю.В.

З питань технічного впровадження необхідно звертатися до координатора проекту за телефонами 057-777-02-77,  093-764-57-88, 097-67-87-650, 050-203-44-65 та за електронною поштою: info@ekyrs.org


1-20 21-40 ... 261-280 281-300 301-309

Пошук
Друзі сайту
Сайт методиста ІМЦ Левітової О.М.

Блог "На допомогу вчителю НУШ"