Середа, 12.12.2018, 12:38
| RSS
Сайт  управління освіти, 
сім'ї, молоді та спорту
Волноваської РДА

Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 402
Статистика

Онлайн всього: 32
Гостей: 31
Користувачів: 1
Lenchiksun
Форма входу

Початкова освіта

                                         

Керівник РМО вчителів початкових класів 
Вовк Надія Павлівна


Куратор: методист ІМЦ Левітова Олена Миколаївна

електронна адреса: levolen@meta.ua 



 

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

Докладніше про зміни >
  • LEGO
  • Відео про Нову українську школу
  • Відеороз'яснення
  • Для батьків першокласників про Нову українську школу
  • Навчальні матеріали та методичні рекомендації для роботи з першокласниками в адаптаційний період
  • Новий освітній простір
  • Оцінювання
  • Пілот НУШ
  • Школа має бути в авангарді суспільних змін

    В Україні, як і в усьому світі, набирає ваги так зване покоління Y, або “діти тисячоліття”, які народилися між 1990 і 2000 роками. Їхні погляди, спосіб життя кардинально відрізняються від старших поколінь. Досить поглянути на організацію офісів провідних технологічних корпорацій, щоб зрозуміти, на що орієнтується креативний клас, який визначає обличчя сучасної економіки.

    Для них немає чіткого розмежування між роботою, навчанням і відпочинком. Робота не обов’язково має бути серйозною і нудною. Життя для них – це постійне творення, гармонія між зароблянням коштів, пізнанням нового, самовдосконаленням, грою та розвагою.

    На підході покоління Z. Сучасні діти значно відрізняються від попередніх поколінь. Вони не обов’язково будуть поділяти погляди старших. Яке життя оберуть сьогоднішні першокласники? Якою б не була відповідь, майбутнім поколінням українців маємо запропонувати школу, яка буде для них сучасною.

    Новий зміст

    Педагогіка партнерства

    Вмотивований вчитель

    Автономія школи

    Нова структура

    Справедливе фінансування і рівний доступ

    Орієнтація на учня

    Сучасне освітнє середовище

    Виховання на цінностях

    01

    Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.

    Нові освітні стандарти будуть ґрунтуватися на “Рекомендації Європейського Парламенту та Ради Європейського Союзу щодо формування ключових компетентностей освіти впродовж життя” (18.12.2006), але не обмежуватимуться ними.

    Ключові компетентності – ті, яких кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевлаштування і які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя.

    Новий Закон “Про освіту” передбачає такі ключові компетентності:

  • вільне володіння державною мовою;

  • здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;

  • математична компетентність;

  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

  • інноваційність;

  • екологічна компетентність;

  • інформаційно-комунікаційна компетентність;

  • навчання впродовж життя;

  • громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;

  • культурна компетентність;

  • підприємливість та фінансова грамотність;

  • інші компетентності, передбачені стандартом освіти.

  • Наскрізними вміннями є: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

 

 


Пошук
Календар
$Календарь$
Архів записів
Друзі сайту
Сайт методиста ІМЦ Левітової О.М.

Блог "На допомогу вчителю НУШ"