Середа, 20.03.2019, 14:43
| RSS
Сайт  управління освіти, 
сім'ї, молоді та спорту
Волноваської РДА

Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 406
Статистика

Онлайн всього: 19
Гостей: 19
Користувачів: 0
Форма входу

Дошка оголошень

Головна » Дошка оголошень » Для керівників навчальних закладів

У категорії оголошень: 172
Показано оголошень: 161-172
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9


Сортувати по: Даті

Для врахування в роботі надаємо лист МОЗ України від 14.07.2016р. №3.23-Г-5475/7765-зв. щодо проведення щозмінних передрейсових і післярейсових медичних оглядів водіїв. Ольховська Л.

Для керівників навчальних закладів | Переглядів: 101 | Дата: 29.08.2018 | Коментарі (0)

Відділ освіти райдержадміністрації скеровує лист Державного ощадного банку України від 09.08.2018 року щодо реалізації проекту "Електронний шкільний учнівський квиток" в закладах освіти Донецької області. Пропонуємо розглянути дану пропозицію з урахуванням чинного законодавства (додається). Ольховська Л.


Ознайомитися з планом-графіком проходження чергового медичного огляду працівників шкіл Волноваського району на 2018 рік та довести строки огляду до відома підлеглих. Ольховська Л.


Увага! Для харчування дітей учасників АТО надаємо зразок посвідчення. Ольховська Л.М.


Для оформлення матеріалів окружних семінарів - титульний лист. Жежер І.В.


Порядок забезпечення пільгового проїзду педагогічних працівників  сільських загальноосвітніх шкіл району до місця роботи та в зворотньому напрямку (документи для заповнення додаються). Наталя Прокопова


Увага! Просимо розмістити інформацію про вітряну віспу для ознайомлення батьків та учнів. Ольховська Л.М.


Просимо ознайомитись з запланованими на 2018 рік графіками перевірками закладів (додається). Кодберг Л.В. Бутенко Н.М.
 

Новим Законом про освіту визначена обов’язкова прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти. Розглянемо, яку інформацію повинні оприлюднювати заклади освіти За статтею 30 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII заклади освіти мають: формувати відкриті й загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність оприлюднювати інформацію та документи відкритого доступу.Перелік обов’язкової інформації на веб-сайті закладу освіти: статут закладу освіти, ліцензія на провадження освітньої діяльності,  сертифікат про акредитацію освітніх програм,  структура та органи управління закладу освіти, кадровий склад (згідно з ліцензійними умовами) освітні програми, які втілюють у закладі,  перелік освітніх компонентів, визначених освітніми програмами,  територія обслуговування закладу освіти (закріплює засновник),  ліцензований обсяг і фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти,  мова (мови) освітнього процесу наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (якщо проводять),  матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами),  наявність гуртожитків і вільних місць у них, розмір плати за проживання,  результати моніторингу якості освіти,  річний звіт про діяльність закладу,  правила прийому до закладу,  умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами,  перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання й оплати інша інформація, оприлюднювана за рішенням закладу,  чи на вимогу законодавства. Шилова Ю.В.

 


Зверніть увагу на документи щодо цивільного захисту -2016 для врахування у роботі! Шилова Ю.В.


Керівникам ЗНЗ звернути увагу, що з лютого 2016 поновлюється оплата відряджень (проїзд, добові, гуртожиток) педагогічним працівникам, які відїзджають на курси та у відрядження. Необхідні документи: наказ, авансовий звіт, бланк відрядження (з мокрими печатками та підписом керівника закладу), а також квитки, квітанція про сплату проживання у гуртожитку, заява на ім*я головного бухгалтеру про перерахування коштів на банківський рахунок . Ці документи треба надавати на наступний робочий день після відрядження бухгалтеру Василенко ІннІ Володимирівні т:0505013700. каб 406. Самусенко О.А.


Зверніть увагу! У разі необхідності отримання ліцензійного ключа або логіну та паролю для роботи з електронною базою даних ІСУО скористайтеся  шаблоном заявки на отримання ключів Додаток 1, який потрібно надіслати  на електронну адресу технічної підтримки та обслуговування єдиної електронно бази ІСУО, Шилова Ю.В.

З питань технічного впровадження необхідно звертатися до координатора проекту за телефонами 057-777-02-77,  093-764-57-88, 097-67-87-650, 050-203-44-65 та за електронною поштою: info@ekyrs.org


1-20 21-40 ... 121-140 141-160 161-172

Пошук
Друзі сайту
Сайт методиста ІМЦ Левітової О.М.

Блог "На допомогу вчителю НУШ"